Glorantha-foorumi

Kalikos – Suomen Glorantha-seura ry:n keskustelufoorumi
Tänään on 14.12.2018 10:54

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Omat jutut
ViestiLähetetty: 17.09.2008 20:06 
Poissa
Riimulordi
Riimulordi

Oletteko keksineet mitään omia juttuja?

-Esineitä
-Taikoja
-Kykyjä
-Taulukoita
-Olentoja
-kulteja
-Paikkoja
-Kokonaan erillaisen maailman
-Jotain muuta?

Itse olen tehnyt uuden kaaos ominaisuus taulukon ja kasvi taulukon. Olen keksinyt pari omakeksimää paikkaa glorathaan.

Kertokaa te omistanne ja laittaakaa tiedot taijoista ja kyvyistä ja muista. Jos löytyy linkiä niin laita se mukaan.

Viimeksi muokannut zjimi päivämäärä 18.09.2008 14:14, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2008 10:14 
Poissa
Riimulordi
Riimulordi

No on sitä vaikka mitä tullu keksittyä, taikaesineitä varmaan sata, omia maailmoja kymmeniä. Niihin olennot ja uudet taiat. Että on sitä tullu tehtyä vaikka mitä.

Noista esimerkkeinä parikymmensivuinen taikaesinevihko, jossa tiedot ja muut tarvittavat varmaan 50 eri taika-aseelle kaikkia kivoja miekkoja, nuijia, irveitä, haarniskoitajne.

Omista maailmoista, Aarnikotkien saari kamppanjapakettia olen lähtenyt omaksi maailmaksi laajentamaan, samoin monia muita kertoja on uusia maailmoja tehty. Ne tosin kestävät suunnilleen yhden pelikerran. Nyt ikun hankin gloranyhakirjat pitäisi tulla muutos.

Eli noita kaikkia on vuoden mittaan tullut tehtyä oikein urakalla, eli ruotsintunnit hyötykäyttöön.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2008 12:02 
Poissa
Suuren neuvoston jäsen
Suuren neuvoston jäsen

Joo, kaikkea on tullut tehtyä. :)

Pari juttua on jaossakin: uusi panssaritaulu ja säännöt kilpien rakentamiselle. Englanniksi kirjoitin, täällä ovat.

Seuraavasta Zin Lettersistä voit lueskella lisää mun ja muidenkin tekemisiä Gloranthassa. Ne on lähinnä paikkoja, tarinoita ja kultteja. Vanhemmissa Zin Letterseissä on monien tällä foorumilla vaikuttavien juttuja. :)

To_the_Hats, onko sulla toi parikymmensivuinen taikaesinevihko tietokoneella? Jos sen laittais nettiin, siitä olisi iloa muille - ja sinä saisit mainetta ja kunniaa. ;)

-ile

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.09.2008 14:32 
Poissa
Riimulordi
Riimulordi

To_the_Hats laita ihmees noi tänne. Mä ja varmaan moni muu olis tosi ilosii. Olisin jonon ekana ottamas ja laitamas printerin pyörii. :-D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.09.2008 12:17 
Poissa
Riimulordi
Riimulordi

Lista o kuvineen päivineen ite tehyssä vihossa työpöydän laatikossa. Voishan sen täräyttää nettiinkin kunhan vaan keksis minne. Taikaesineet on semmosia perus:mm. Kilvenmurskaaja, Lohikäärmeensurma, Ragnarök, Vuorivasara, Salamakeihäs, Tuike jne. Eli ne o tehty pääosin EI gloranthaan. Mutta jos sais jostaki paikan minne ne sais niin voisin laittaa.

Niissä on tosiaan kuvat ja kaikki. Original vihon tein kolme vuotta sitten ja sitten parantelin ja muutin sekä piirsin kuvat uusiksi tämän vuoden alussa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.10.2008 13:18 
Poissa
Riimulordi
Riimulordi

To_The_Hats lähetä noi sun jutut tänne
http://runequest.aamunkoitto.net/index.php pistä sähköpostilla.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia