Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
| Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
|---|---|---|---|---|
| PJ:llä sormi suussa | Jos pelaajat "osaavat" pelata, niin kyllä heidänki | 17. toukokuuta 2005 kello 14.43 | 70 | Yleinen RuneQuest-keskustelu |
| Olipa kerran (meidän) peli-ilta. | Alkoi mietityttämään, että miten meinaatte jatkaa? | 5. maaliskuuta 2004 kello 9.59 | 24 | Roolipelikeskustelu |
| Uutta RuneQuestia keskikesällä ja myöhemminkin | Hmm... Oliko jokin leather skirt ja trews, sama AP | 6. kesäkuuta 2006 kello 8.06 | 73 | Yleinen RuneQuest-keskustelu |
| TES 4: Oblivion | Mulla se äänikortin vaihtaminen ei korjannu pelin | 27. maaliskuuta 2006 kello 14.09 | 69 | Roolipelikeskustelu |
| Kysymys-loitsun abuse? | Jollain kultillahan on se loitsu, jolla pystyi est | 29. maaliskuuta 2005 kello 22.01 | 13 | RuneQuestin säännöt |
| Pahin olento jonka olet tavannut ja tappanut (muistelmia) | Rvot: Hei! Mitä v? Itse annoit aikanaan olettaa, e | 1. maaliskuuta 2005 kello 12.58 | 51 | RuneQuest hahmot, hirviöt ja olennot |
| Uudet jumalat/uskonnot/kultit | Itse tulee luotua sellaisia "pahiskultteja", joita | 5. kesäkuuta 2005 kello 8.10 | 3 | Gloranthan kultit ja uskonto |
| Hahmon luonti, asekyvyt | Pitää kysellä kaverilta jos se suostuis sen tänne | 8. kesäkuuta 2003 kello 6.45 | 30 | RuneQuestin säännöt |