Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
| Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
|---|---|---|---|---|
| saatanasta | mä olen uskonut, mutta en ole ollut koskaan sen pu | 26. syyskuuta 2003 kello 10.36 | 90 | Yleinen keskustelu |
| Poltergeist | non topic: ei mikä aihe.... i itse en kyllä | 13. tammikuuta 2004 kello 17.19 | 12 | Yleinen keskustelu |
| Top5 pelit ja millainen peli se HQ oikein onkaan | Mitäs mieltä ootte näistä... mikä on paras peli ja | 25. lokakuuta 2003 kello 13.20 | 4 | HeroQuestin säännöt |
| Juhlan aika! | no niinpäs onkin... tuo greepy greepes ei ole ollu | 7. marraskuuta 2003 kello 17.00 | 19 | Yleinen keskustelu |
| Mitä tehdä jos pelaajat kettuilevat PJ;lle? | haista greepy nyt jo kukkanen :D sä oot ainut tyhm | 4. marraskuuta 2003 kello 17.44 | 30 | Roolipelikeskustelu |
| Parhaat konsoli- tietokoneropet | nykyään yksi näistä kyrsivistä asioista on tosin t | 3. helmikuuta 2004 kello 8.00 | 57 | Roolipelikeskustelu |
| Mikä roolipeli on hyvä aloittelialle? | itse kyllä alotin dd:llä mikä on aika ala arvoinen | 31. joulukuuta 2002 kello 10.27 | 48 | Roolipelikeskustelu |
| IRC-peli: Malheurin saari | nythän on maanantai... taisi Qroqori päästä mukaan | 7. toukokuuta 2003 kello 19.21 | 39 | Pelit, pelaajat ja peliporukat |